2019 წლის 23 სექტემბერს, ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკაში საქართველოს საგანგებო და სრულუფლებიანმა ელჩმა ბატონმა არჩილ კალანდიამ შეხვედრა გამართა ჩინეთის სოციალურ მეცნიერებათა აკადემიის საერთაშორისო თანამშრომლობის ბიუროს გენ. დირექტორთან, ბატონ ვან ლეისთან.
საუბარი შეეხო განათლებისა და მეცნიერების დარგში საქართველო-ჩინეთის თანამშრომლობის საკითხებს და სამომავლო გეგმებს. აღინიშნა, რომ 2019 წლის ოქტომბერში, საქართველოს ეწვევა ზემოხსენებული აკადემიის დელეგაცია, რომელიც საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტის ბაზაზე დააფუძნებს ერთობლივ ქართულ-ჩინურ სამეცნიერო და კვლევით ცენტრს (think-tank), რომელიც სხვადასხვა აქტუალურ თემებზე იმუშავებს.
შეხვდრას ასევე ესწრობოდა ტექნიკური უნივერსიტეტის პროფესორი და ჩინეთის კვლევების ინსტიტუტის დირექტორი ბატონი ჯემალ ფუტკარაძე.
ჩინეთის სოციალურ მეცნიერებათა აკადემია წარმოადგენს ერთ-ერთ ყველაზე ავტორიტეტულ და გავლენიან სამთავრობო დაწესებულებას, რომელიც იმყოფება ჩინეთის სახელმწიფო საბჭოს უშუალო დაქვემდებარებაში და, სამეცნიერო-კვლევით საქმიანობასთან ერთად, მისი მთავარი ფუნქციაა ჩინეთის სახელისუფლებო წრეებისთვის რეკომენდაციების შემუშავება პოლიტიკის, ეკონომიკის, სოციოლოგიისა და სხვა მნიშვნელოვანი მიმართულებებით.
- Main
-
Faculty
- Regulations
- Structure
-
Departments
- Department of Georgian Philology and Media Technologies
- Department of Engineering Economics
- პოლიტიკისა და საერთაშორისო ურთიერთობების დეპარტამენტი
- Department of Archeology and History of Georgia
- Department of Public Relations
- Department of Social Sciences
- Department of Foreign Languages
- Educational and Scientific Centre of Theology
- Laboratories
-
Centers
- University Educational and Scientific Centre for Research in Kartvelology
- Economic Development and its Legal Provision Center
- Educational and Scientific Center for Real Estate Appraisal and for Training Professional Appraisers according to European Standards
- სამოქალაქო უსაფრთხოების ცენტრი
- Regional Research Center
- Translation Center
- Strategic Development Plan
- ფაკულტეტის სამწლიანი სამოქმედო გეგმა
- Faculty Budget
- History of the Faculty
- Educational Programs
- Resources
- For Students
- Contact